mirafiol.blogg.se

Gubbar!!!! och dikter

Kategori: Allmänt

SÅ det är en fest i helgen som jag ska gå på. Eller vill jag det? Hellre vill jag sitta på en vanlig krog med människor som inte är ett socialt hot.
Skriver om nekrofili bajs och könsorgan som förstörs, jag tror jag flippar nu! Mamma mamma hon säger: Varför skriva om sex? Varför skriva om hemska saker? Dikter ska vara fina.
Jo det borde dom ju vara men skriver ju det som kommer ut ur pennan. Skriver skriver skriver så snabbt att jag till och med kan multitaska och dricka kaffet i den vänstra handen och pennan i högra, ja den gliiider över pappret. Kramp i armen jag har skrivarkramp och måste vila.
Jag är inte rädd någonstans och det känns så konstigt att inte vara rädd längre. Alla blir kära och jag skaffar nya kontakter överallt. Lyssnar på Drama i p1 och tar ett bubbelbad i 45 minuter. Mm Molière och Ibsen, Hjalmar Söderberg jag älskar älskar älskar!!
 
Skrev en dikt om att bli utkastad från Carmen true story kan aldrig mer gå tillbaka dit igen. Skäms som hund och svansen mellan mina ben säger VARANNAN VATTEN och MKT MAT INNAN FESTEN I MORGON. Tänker inte bli racerfull som jag blivit förut på Skelettklubbar. Tur att man har vänner som också vill sys ihop tillsammans under kvällens gång. Aldrig lämna varandras sida när man träffar på gamla ex och kks och flammor och vafan alla som kommer vara där. Varsegod här är mitt liv och fan vad Stockholm är litet ändå!

Här är en dikt jag skrev som fick mig att bli alldeles rosa i ansiktet av skam när jag läste upp den i klassrummet:

Händer
Händer fötter huvud axlar knä hårstrå fitta rumphål svampinfekterade tår
Aldrig torka emellan alltid vänta fem dagar innan dusch
Surnad yoghurt möglig avokado soppåsen rutten
Mattan har jag slängt jag kräktes på den
Hallen äger inga skor
Kallbrand i fingrarna kallbrand i hjärnan kallbrand hos Mengeles tvillingar
Föda barn spricka upp bajsa på sy igen
Flå hunden använd som kappa mössa vante täck nageln i Black Swan
Täck livet ögonen ja dom ska ut NU! BUMS!
Döda din kille krossa han med dina händer
Vad händer med händer
---------------

Har inga nytagna bilder på mig själv, så får bli detta legendariska möte mellan Neil Young och Pearl Jam. Fyra män står och gungar i en cirkel på scenen och runkar bulle i tio minuter men åååh vad jag älskar gubbar med gitarrer!! 


 
 
Kommentera inlägget här: