mirafiol.blogg.se

The kicking here inside

Kategori: Allmänt

Precis efter att jag kommit så hårt att jag börjat gråta, lägger jag mig sedan i hans famn och stirrar. Ljuset är släckt och klockan är över tolv. Han somnar som en stock och jag, väntandes på att mitt sömnpiller ska få effekt, ligger bara och tittar. Bowies ansikte i mörkret ser plötsligt ut som en varulvs som flinar åt mig. Grinet gör att jag ryggar tillbaka och vill blunda för varulvs-David. Jag tänker att någonting är fel och det känns i hela min kropp. Men vad är det egentligen som är fel? Ingenting står fel till, allting är på rätt plats. Ändå undgår det inte mig att inneha samma känsla när jag vaknar. Samma känsla nu.

Sommaren i all ära men jag tror bara jag behöver tanka. Inte bry sig så mycket. Slappna av, smälta livet. Som alltid? Känslomänniska javisst och det kanske tar flera år att lära sig handskas med tillvaron. Lära sig leva med sig själv som person.
Jag tror jag vet vad det kan vara, varför jag känner mig så underlig. Enligt alla lagar ska jag ha känslan av trygghet och godhet men jag känner mig mest bara rädd och förtvivlad. Utifrån, säger dom, att jag verkar lugn. Det värsta av allt är ändå att jag kan sitta och smutskasta andra människor efter ett par öl, bara för att underhålla min egna svala självkänsla. Det vidrigaste som finns! Inte trodde jag att jag var så låg.

Umgås med Frida och pratar sex istället. "Hur gör han?", "hur gör hon?" osv, osv. Kan hålla mig ifrån pojkvänssnack ett bra tag, förutom att det enda jag tänker på i samtal är killens kropp. Allting är ett enda beroende och om jag inte knarkar, så drack jag alkohol så blev jag beroende av cigg och sex och KICKAR hela tiden. Orgasmkick, alkoholkick, gå-ner-i-vikt-kick. Jag har skapat något bra-kick är ändå det bästa av allt, men nu känns det som länge sedan jag skapade. Förutom långa monologer jag för i min hjärna. Ska skaffa en blogg jag bara skriver av mig, helt ocensurerat mot mammor och andra som tydligen chockas av denna blogg. Sedan tjäna pengar på det och annonsera sexleksaker och "köp detta fina michael-kors-halsbandet ifrån kicks, supersköna priser JUST NU länk i bio". Kräks.
 
Nu kommer Anton och hämtar mig med bil. Tur att man har familj!!!


Kommentera inlägget här: