mirafiol.blogg.se

Ett inlägg som spårade

Kategori: Allmänt

Och det roligaste av allt är ju ändå när något oväntat händer. Som att finna komedi i något banalt med någon man inte ens känner. Hallå det rimmade ju!

Allting känns så overkligt annorlunda jag förstår inte varför!!!!!!!!!!!!
Jag är nöjd och frisk i min tillvaro och jag röker fantastiskt många cigaretter och konsumerar både kaffe och alkohol way to much för min mages bästa men hallå, allt känns ändå så... annat.
Kalabalik i de flesta av mina vänners liv och jag menar det när jag verkligen inte vill dras in i något, men så gör jag det iallafall! Fast på mina egna håll. Så som svartsjuka och vänskap, citat - en god vän till mig. Hmmmm jaa mitt förra kk är också en god vän till mig, vi har bara slickat varandras kön till orgasm mmm. Jag är fortfarande tveksam till dom där relationerna men vad ska man göra om inte acceptera och låta leva lyckligt! Bara man kan se sina handlingars konsekvenser och att ta det känslomässiga ansvaret!
Lätt att säga, svårt att utföra skulle jag säga. Men jag känner ändå att min energi vill gå till saker jag vill göra, inte trilskas och analysera och jag återkommer alltid till praxis! SVÅRT! MEN! UPPNÅERLIGT!

Annars hamnar jag ofta i tankar på fordon om betonghus och höstens alla jävla färger och melakolin som uppstår. 25e i morgon och jag väntar med spänning på mensen, jag undrar vilken dag den kommer. Blodröd som kommunismen och lövens färger och rooibosteet jag dricker i skolan. Som det där glaset vin jag suktade efter idag men tänkte igen att jag inte borde och skulle. Bara för att passa på att inte dricka för en gångs skull! Kanske va lite nykter ibland va varför skulle man inte göra så! Dricka ur röd cola-burk istället och kasta sina röda lucky strike i soptunnan på den röda linjens tunnelbaneperrong. Nämen! Är det inte så att vi alla lääängtar efter revolutionärernas fanor viva la revolution vivre sa vie dans le monde terrible!!
Nämen klart man får skämta lite ibland också. Inte alltid man kan va lycklig heller och när jag ligger såhär ensam i sängen hos moderjord så känns det både bra och dåligt att vara jag. Som att jag är nöjd och tillfredsställd inombords men känner en slags ängslan iallafall. Ett kontrollbehov kanske kanske ett kontrollbehov varför måste man ha kontroll jag brukar ju förlora den varje gång jag sätter drycken mot läppen. Borde jag inte kunna få göra det vardagligt också?

Släpper på det! Jag är ju faktiskt en ganska nice brud á 23 sommrar som gillar bokklubbar, medelhavsviner och poesi. TEATER. Mira bra på tiiater mira bra på mkt. Vill man så kan man kämpa alla där ute!! Jag lever för konsten för friheten för att bevara bevarandet bevarat! Köp Martin Timell som din lilla fängelsebög, jag lovar han gör allt för dig! Köp hela fucking H&M och mata alla barnslavar med dina glittriga make up-store kyssar. Köp dig en egen liten hora som du kan knulla i mörkret när din mamma sover. Köp hela fucking livet. Jag tackar dig Ulf Dageby (och nu är jag faktiskt seriös) för alla vackra ord du gett mig genom tiderna. Molok som tidigt tog mitt liv*
 
 


I tider som denna saknar jag dessa så mycket!!




Jag var och fikade med dom här två och Anton i veckan!




Jag en dag sedan i min kontorsutstyrsel.




Olycklig och anonym men cool, på Cap Verde 2014.



Min bästa bild!! Också 2014, men halloween och jag var Bowie!

 
 
*ALLEN GINSBERG - HOWL

Kommentera inlägget här: