mirafiol.blogg.se

Kategori: Allmänt

Nu är det såhär att jag ska börja blogga igen.
Mest för att kanske folk ska kunna veta vad jag gör i Frankrike och mest för att jag ska kunna ha någonstans att skriva av mig hehe. Så kul...

Just nu håller jag på att skriva om min norrlandsvistelse. Jag kan inte förstå någonstans hur denna lilla en och en halv veckas period har kunnat påverka mig mycket. Helt otroligt. Jag är nästan på språng att ta ihop mitt pick och pack och flytta tillbaka till Sollefteå. Köpa en lägenhet för 35 lax och gänga mig med en gammal klasskompis ifrån mellanstadiet.
HUR kunde det här hända?

Skulle jag inte dra till vinets och ostens land och bli smällfet och olycklig för att jag är laktosintollerant. Ironi är mitt ord. 
Dessutom förstår jag inte hur jag kan känna mig så ofantligt kär hela tiden, det är som att min kropp bara anammar allting före sin tid och säger åt mig "Mirpan du kommer bli kär - sen", "Mirpus du kommer bo i norrland när du blir stor - vilket är sen". Well tell me about it Steve för jag fattar fan ingenting.
 
Jag tycker att det är spännande hur allting är i förändringarnas fas just nu. Vi har lagt Niklas i graven så att han äntligen får vila, och jag förundras över att jag aldrig lyckas säga adjö till honom. Ny fas kanske inte hejdå.
Jag väntar med spänning.
 
 
Kommentera inlägget här: