mirafiol.blogg.se

The song remains the same eller hur?

Kategori: Allmänt

Nu när det gått ett par dagar så känner jag mig nästan, alldeles nästan som ny. Iallafall just precis nu. Tidigare i veckan har jag bara överlevt på långa bad i badkaret, cigaretter och äta mosade grönsaker. Det är inte som att jag skäms för att jag vid sällsynta tillfällen tar ett eller annat substitut utöver alkohol men jag kan tycka att det är så fruktansvärt onödigt. Javisst, jag är ung och kanske lite väl energisk ibland, men come on! Plus att jag är så förbi allt "vem ska jag vara i denna värld wow en droooog ge mig en identitet". Jag vet vad som händer med mig och jag vet hur jag mår dagen efter.
Så många gånger som jag sagt "I'm trying naturally high now" och jag verkligen instämmer med kropp och själ. Ändå när alkoholen tar vid så pumpas blodet till 110% och den allra mest extroverta av mina sidor kommer fram. Men jag är förändringen självt och för en timme sedan trodde jag att jag skulle gå under på grund av att min kropp kändes som ett mört köttstycke som vilade på en tunn pinne. Utan muskler eller ork att göra någonting. Så jag tog mitt tredje bad på 24 timmar och stirrade i en timme. Skönt.
Sedan minns jag den där kvällen och alla andra liknande kvällar i mitt liv. Jag kan inte för mitt liv förstå vem jag är! Är jag si med knark, alkohol och hård utsida, extrovert som är orädd och lyssnar på Dazed and Confused version 29.18 minuter. Senare plötsligt blir jag så och ligger ner, önskar att jag aldrig behövde lämna hemmet och känner alla energier i världen.

Dock har jag både mens och det är fullmåne i natt in i Väduren. Idag har jag gråtit bara av vetskapen av att jag en gång varit ett litet barn. Har för första gången lyckats laga ris som varit ätbart och jag tror min lärare faktiskt tycker om mig. Jag har ett bra liv och jag är lycklig lottad att jag är annorlunda än alla andra och inte bryr sig om triviala ting så som smink, märken, pengar, fan det regnar idag. Jag vill actually ha en riktig känsla och jag tror att det är många, många som känner likadant. Ibland kan jag känna mig som den rikaste i hela världen. Men jag vet inte om det är sanning eller bara naivitet.

Men titta vad lugn jag är ändå? 
 
 


Jag vet inte ens vad jag skrivit idag men glad läsning och glad lördag!!!!!!
 
Kommentera inlägget här: