mirafiol.blogg.se

Tjejer i allmänhet

Kategori: Allmänt

Igår var jag ute med typ 30 tjejer och den snyggaste killen i hela skolan. Det var horribelt. Vi drack tequila shots med apelsin (???) och tillslut pallade jag fan inte mer, tjejsnacket, allt det här "normala" som jag just inte är. Grejen är ju att underlätta för sig själv, till exempel att jag har rakat benen för första gången på 6 år. Delvis för hettan och för att underlätta "oh shit that person is really strange"- tankarna som kan flöda i folks hjärnor. Kalla mig svag och att jag fallit för normen men jag skulle verkligen önska att jag också var sådär som de där tjejerna. Dricka en drink och sedan dansa sexigt på dansgolvet. Fnittra, spana på killar och gå på toa och sminka sig.
Nä fyfan, så när jag kände att jag hade en lucka så sa jag att jag skulle gå hem. Jamen dåvisst så skulle fyra andra personer som också bor på studenthemmet också gå med mig, "yeah we can go together right! just gonna say goodbye to everybody". Nä, ärlig måste jag väl fan få vara, så jag bara "yeah no I'm going now, I just want to be alone". Så gick jag och de såg ut som frågetecken allihopa.

Hem. Sakta längs stranden och då ser jag att det blixtrar så hela staden lyser upp. Blinkade techno-blixtrar, inte alls som vi har det i Sverige, och jag känner hur blixtrarna går upp i hjärnan på mig. Regnet börjar ösa ner och jag går sakta fram på gatan. Ser den där servitören som jag hängt med och han går med en blond tjej med fixad klädstil och mycket make up. Är det inte så ironiskt att man skrattar? Living in another world. En annan tid i ett annat universum.
Nä föredrar sunkiga barer, 90talsklubbar och eller dåliga coverband. Föredrar att gå ut, snacka politik och vara grov. SKRATTA, inte fnittra. Onanera, inte klittra. Lyssna Nirvana som protest mot Avicci och se frågande ut när någon frågar vilket klädesmärke jag föredrar, Michail Kors eller Vera Vang? Well fuck it vilken Pink Floyd-platta är din favorit och när upptäckte du att du var sjuk i huvudet? Ska vi ta en öl på Dovas eller ska vi dra på rave direkt? Nä fuck tjejer alltså. Kan vara dom coolaste som finns men kan vara en fucking pain in the ass sometimes.
 
Andra saker:
- Skolan går bra, jag pratar mycket franska!
- Sluta röka går sådär eftersom jag träffat en kompis som också försöker sluta röka. Blir alltid att vi delar på ett paket "för att det känns bättre".
- Jag ska få en ny rumskompis, WOHO!!
- Merkurius retrograd gör så att jag känner mig bakis varje dag, även fast jag inte dricker så pass mycket.
- Jag förstår mig inte på fransmännens sätt att ragga, det är alldeles för påfrestande än så länge. Men trevliga är dom iallafall.
 
 
 
 

Får ändå dela med mig av känslor när det är retrograd och fullmåne.




Typ som att dricka 1664 på burk.


Och att känslorna är ungefär såhär:

Kommentera inlägget här: