mirafiol.blogg.se

Ett redigerat inlägg.

Kategori: Allmänt

 
---------------------------

Läser jobbiga saker på min gamla blogg och är sur. Ja, självfallet är jag sur. Precis som min pappa. Sur och envis och vi två ska bo ihop i en stuga i Norrland förevigt med varandra och sitta och sura i varsitt hörn. Min schaman säger till mig att jag måste bryta ett mönster. Healas kan jag göra trettio gånger om utan att en förändring sker. Just nu vill jag bara åmas och kråmas och inte veta av något mera. Mamma föreslår att jag och Killen ska köpa hennes lägenhet ihop och jag får PANIK av den tanken.
Jag vet inte hur jag ska göra eller hur jag ska tänka när vissa saker flyter upp till ytan. Jag vet inte hur man gör när man kommunicerar. Jag har hellre känslor och skrik än pinande tystnad. Fuck. Blir så förstörd och ledsen över att vissa saker inte klickar. Så som att jag hatar att jag fortfarande ... allt det där som jag fortfarande håller på med.
Vill ligga i en säng och omfamnas av underbara känslor. Inte klämma fram en känsla för att man ska, för att jag blir så nervös och osäker i mig själv. Alla andra får ju, varför inte jag? När euforin av en älskling och bra läge-lägenhet har lagt sig så dyker vardagen fram. Att vara sur och avundsjuk och det är PRECIS DET HÄR som jag HATAR MED RELATIONER.

Är spänd i kropp i själ i allt och vet inte hur jag ska någonsin kunna förändra ett beteende själv. På egen hand. Får ångest av sovrum och hemma och att förlora och att ha hjärnspöken. Ut, ut och va fri!!! Packa en väska och åk. Läggas på en massagebrits och bli omhändertagen. Är så otillfredsställd i detta nuläge.





Varför ska jag inte bara få va mig själv och få fundera. Skänka en tanke åt... och sedan avstå, pussa bort. Glömma en dröm.

 

 
Kommentera inlägget här: